Beneficiile si contraindicatiile postului intermitent

Post intermitent anti-imbatranire

Postul intermitent este o cale rapidă de slăbire și anti-îmbătrânire? Deși postul intermitent a făcut parte din lumea medicală de pe vremea lui Hipocrate și este un ritual obișnuit în mai multe religii, cum ar fi în timpul Ramadanului și al Postului Mare, abia în ultimii doi ani practica a luat lumea celebrității și a fitnessului.

Avantajele postului intermitent pentru seniori

Dacă încă nu l-ați încercat singur, fără îndoială că cineva pe care îl cunoașteți are și v-a spus totul despre asta. Acum studiile arată că există mult mai mult în acest mod decât pierderea greutății.

GRESELI PE CARE SA LE EVITI ATUNCI CAND APLICI POSTUL INTERMITENT!!

Postul intermitent este anunțat ca o modalitate rapidă și naturală de a vă lăsa ani de zile în afara corpului, de a vă spori rezistența la stres, de a evita diabetul de tip 2 și de a reduce riscul de Alzheimer, Parkinson și unele tipuri de cancer. Dar de ce pur și simplu sărind de mese ar avea un impact atât de mare asupra sănătății?

efecte anti-imbatranire crema de adapalene pentru anti-imbatranire

Michelle Harvey este terapeut nutrițional și dezvoltator de rețete în Dubai, care este de acord că postul poate fi benefic, dacă este făcut corect. Ar trebui să putem să mergem pentru perioade lungi de timp fără mâncare.

Postul intermitent - slabeste fara sa renunti la alimentele tale favorite

Un raport din revista medicală Aging Research Reviews, co-scris de eminentul cercetător intermitent de post Mark Mattison de la Școala de Medicină a Universității Johns Hopkins, a descris beneficiile biologice ale postului ca fiind exact acesta. El spune o consumul de alimente duce adesea la rezistența la insulină și acumularea excesivă de grăsime viscerală. Aproximativ la oravoi lua un prânz cu conținut scăzut de carbohidrați și bogat în proteine.

Planul de Post Intermitent Postul intermitent este o denumire generica care acopera o gama larga de programe de post. Ca regula generala, este vorba de diminuarea caloriilor in intregime sau partial, fie cateva zile pe saptamana, fie o zi da una nu, fie zilnic.

Voi mânca până pe la Mattison spune că acest lucru se datorează faptului că starea de post determină celulele să se regenereze și să se repare pentru a ajuta corpul să supraviețuiască momentelor dificile. Descoperirile emergente dezvăluie mecanisme celulare și moleculare prin care postul intermitent crește rezistența celulelor, țesuturilor și organelor la stres și la bolile comune asociate cu îmbătrânirea și stilurile de viață sedentare, excesive.

Perioadele lungi fără hrană nu sunt frecvente în țările occidentale în În Post intermitent anti-imbatranire Arabe Unite, mulți rezidenți consideră că cea mai lungă perioadă de timp pentru a supraviețui fără acces la hrană este lungimea călătoriei cu liftul de la parcarea clădirii lor la apartamentul lor sau perioada confuză între sfârșitul vinului brunch și senzația de foame din nou la mijlocul serii.

Post intermitent – intermittent fasting

Ca atare, un program stabilit pentru post și hrănire poate fi util pentru a găsi spațiu pentru a ieși în aer între rundele constante de mese și gustări. Unul dintre cele mai frecvente regimuri de post este 8, adică 16 ore de post, opt ore de hrănire. Unele persoane permit cafea neagră și suc verde în timpul orelor de post intermitent anti-imbatranire, în timp ce altele nu.

Foloseste metoda Intermittent Fasting pentru anti imbatranire Dacă cauti o modalitate de ati schimba obiceiurile alimentare, nutritia, treci pe "postul intermitent" Intermittent fasting înseamnă sa ai o anumită fereastră de timp în fiecare zi, de obicei 8 ore in care poti manca si iti poti organiza mesele, spre exemplu de la ora la ora in care poti sa mananci urmata de 16 ore in care nu mananci nimic, de la ora la orain aceasta perioada se poate consuma apa, ceai, apa cu lamaie, cafea dar fara zahar, lapte.

Un alt stil obișnuit de post este 5: 2, prin care timp de cinci zile din săptămână mănânci normal post intermitent anti-imbatranire timp de două zile non-consecutive mănânci de până la de calorii - sau, pentru cei cu linii dure, fără mâncare deloc. Jordan Imran, din Marea Britanie, a practicat postul intermitent șase zile pe săptămână timp de aproximativ 18 luni.

Voi mânca până la aproximativluând în jur de 2. Post intermitent anti-imbatranire să am carbohidrați, cum ar fi fructele și leguminoasele, mai târziu în ziua următoare ședinței mele de gimnastică.

Beneficiile si contraindicatiile postului intermitent

De asemenea, ești mai capabil să recunoști când îți este foame și când îți poftește mâncarea doar pentru că te plictisești Mi s-a părut un moment bun pentru a începe, deoarece corpul meu era deja obișnuit să postească.

Sună extrem și cu siguranță nu este pentru toată lumea, dar este pentru mine.

Curățător de usturoi elvețian anti-îmbătrânire pete maronii pe fata tratament naturist

Citeste mai mult Post intermitent anti-imbatranire, o serie de studii au arătat beneficiile arderii grăsimilor. Unul, publicat în Journal of Translational Medicine, a raportat că bărbații care au lucrat de trei ori pe săptămână timp de două luni în timp ce țineau dieta 8 au pierdut mai multe grăsimi decât cei din grupul de control, menținând în același timp masa musculară. În ceea ce privește alte beneficii pentru sănătate, nu numai Mattison crede că postul poate ajuta corpul să rămână tânăr, să se regenereze și să se protejeze de boli.

Cum va poate ajuta postul intermitent sa aveti o viata mai lunga si mai sanatoasa

New England Journal of Medicine a analizat rezultatele a numeroase studii de post intermitent și a constatat că oferea un impact pozitiv asupra rezistenței la insulină, obezitate, hipertensiune arterială, niveluri de lipide din sânge și inflamație. Post intermitent anti-imbatranire alt studiu din jurnal sugerează că vă poate ajuta să trăiți mai mult, să deveniți mai rezistent la stres și să păstrați capacitatea cognitivă. Fie că sunteți după pierderea în greutate sau beneficii anti-îmbătrânire, toți experții sunt de acord că ar trebui să vă relaxați lent, să solicitați sfaturi profesionale și să vă ascultați corpul.

  • Postul intermitent - slabeste fara sa renunti la alimentele tale favorite
  • Beneficiile si contraindicatiile postului intermitent
  • Intermittent fasting - post intermitent !!!!

Ce este potrivit pentru prietenul tău, antrenorul personal sau celebritatea ta preferată poate să nu fie potrivit pentru tine. Și post intermitent anti-imbatranire aveți anumite condiții de sănătate fizică sau mentală, cum ar fi diabetul, depresia sau tulburările alimentare, sau sunteți gravidă sau alăptați, postul intermitent trebuie evitat.

masca cu pietre swarovski riduri pe pleoapele inferioare

Pentru alții, se pare că strângerea hranei într-o perioadă de opt ore poate merita - în ciuda durerilor de foame, zumzet de burtă și tulburări emoționale. La urma urmei, vorbim doar despre lipsa unei mese pe zi.

Postul intermitent este o cale rapidă de slăbire și anti-îmbătrânire?

Lacrimi de tac sunt vărsate peste ouăle noastre preferate și pâine prăjită. Mic dejun? Nu multumesc.

  • ProteinHouse | Tot ce trebuie sa stii despre Intermittent fasting
  • Post intermitent - intermittent fasting - Cristian Margarit
  • Postul intermitent este o cale rapidă de scădere în greutate și anti-îmbătrânire The National

Doar o cafea neagră aici, vă rog.